مقالات

بهترین دوره برند سازی شخصی

بهترین دوره برند سازی شخصی
مقالات

بهترین دوره برند سازی شخصی

5/5 - (29 امتیاز)

بهترین دوره برند سازی شخصی

یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش برند سازی شخصی ایران اپلیکیشن oxibox است که درون خود دوره های برند سازی شخصی را به شکل کامل دارد و افراد با نصب این اپلیکیشن می توانند از مزایای این اپلیکیشن برخوردار شوند.

همین حالا اپلیکیشن های آموزش بازاریابی ایران (oxibox) را نصب کنید.  Oxibox

جامع ترین دوره آموزش برند سازی شخصی

مدعی هستیم بر مبنای تجربه و علم بازاریابی جامع ترین، کاربردی ترین و به صرفه ترین دوره آموزشی برند سازی شخصی را برای شما تهیه کرده ایم. این دوره با دارا بودن 10 فصل جامع و کاربردی و همچنین خلاصه 14 کتاب مدیریتی و انگیزشی جامع ترین دوره آموزش برندسازی شخصی است.

تعریف برند سازی شخصی

برندسازی شخصی فرآیند ایجاد هویت برای خود به عنوان یک فرد یا کسب و کار است. برند سازی شخصی شامل ایجاد یک چشم انداز، پیام و حضور آنلاین کاملاً تعریف شده و ثابت است.

چرا داشتن یک برند شخصی مهم است؟

اقتصاد امروز اقتصاد برند و نمایش دائمی آن در اذهان عمومی است، اما چرخه ای دائمی است و همیشه بالا و پایین خواهد رفت. در بازار رقابتی ما، شما باید آماده باشید تا حرفه خود را مدیریت کنید، به طوری که مهم نیست اقتصاد چه کاری انجام می دهد، شما همیشه قابل فروش باشید. امروز، در حد عمومی بودن کافی نیست. شما باید یک تخصص داشته باشید، زیرا سازمان ها همیشه به آن تخصص شما علاقه دارند.

اگر به آمار جمعیتی فعلی نگاه کنید، چهار نسل در محل کار وجود دارد و این تعداد به زودی به پنج نسل می رسد. انتظارات در بین نسل ها متفاوت است، افراد نسل های مختلف به گونه ای متفاوت با هم ارتباط برقرار می کنند و انگیزه های آنها متفاوت است. باید با همه نسل ها کار کرد تا موثر بود و به نتیجه رسید. شما باید بتوانید در اهداف و ارزش ها همسویی پیدا کنید.

علاوه بر این، ما در یک بازار جهانی زندگی می کنیم. شرکت ها بیش از هر زمان دیگری با مشتریان، فروشندگان و کارکنان در سراسر جهان تجارت می کنند. بسیاری از سازمان ها به دنبال پتانسیل رهبری در میان کارکنان خود هستند و به دنبال آن هستند که این پتانسیل رهبری را در تمام سطوح آزاد کنند.

بنابراین به همه این دلایل، مهم است که بدانید چگونه خود را متمایز کنید و چه چیزی را می خواهید تا بتوانید صاحب شغل خود شوید. من فکر می‌کنم این تفاوت بین قرار گرفتن در صندلی راننده به جای همراهی برای سوار شدن است. یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش برند سازی شخصی ایران اپلیکیشن oxibox است که می تواند مهارت های برند سازی شخصی را به شما بیاموزد.

آیا آموزش برند سازی شخصی فقط استراتژی است؟

بیش از یک استراتژی بازاریابی، برند شخصی شما نحوه ظاهر شما در جهان است. یک برند شخصی موفق یک تصور ثابت ایجاد می کند که به شما امکان می دهد به اهداف شخصی و حرفه ای خود دست یابید.

آیا آموزش برند سازی شخصی فقط مهارت آموزی  است؟

در بهترین حالت، برند شما باید بازتاب واقعی شخصیت شما باشد. این شامل همه چیز از مهارت فعلی شما تا ارزش های شخصی شما می شود. اگر به درستی نشان داده شود، کسانی که شما را با شخصیت خود شناسایی می کنند، شما را به عنوان یک رهبر در جامعه خود می شناسند – به همین دلیل است که برای شما بسیار مهم است که به درستی آنچه را که شما را واقعاً منحصر به فرد می کند، تشخص دهید.

سرفصل های دوره آموزشی برند سازی شخصی

بخش اول دوره آموزشی برند سازی شخصی:

  • مقدمه برند سازی شخصی
  • تاریخچه برند سازی شخصی
  • مزایای برند سازی شخصی
  • مدیریت تغییر
  • مدل های مدیریت تغییر
  • معرفی هفت عادت مردمان موثر
  • دایره کنترل و تغییر
  • معرفی کتاب تخت خوابت را مرتب کن
  • معرفی مولفه های اثر گذار بر برند سازی شخصی
  • گام های عملیاتی تغییر برند شخصی
  • معرفی کتاب مدیریت تغییر (هاروارد)

بخش دوم آموزشی برند سازی شخصی: تغییر نگرش

  • اصول موفقیت و تغییر نگرش در برند سازی شخصی
  • راه های تغییر نگرش در برند سازی شخصی
  • اصول گفتگوی درونی مثبت برای برند شخصی
  • پیشگامی در تغییر برای برند شخصی
  • تفکر برنده و بازنده در برند سازی شخصی
  • معرفی کتاب ذهنیت برنده
  • تفکر بازنده چیست؟
  • بزرگ فکر کنید.
  • معرفی کتاب جادوی فکر بزرگ
  • اقدامات نگهداری و تقویت نگرش مثبت
  • معرفی کتاب چهار میثاق

بخش سوم آموزشی برند سازی شخصی: تغییر سبک زندگی

  • تعریف سبک زندگی
  • سبک زندگی چگونه شکل می گیرد؟
  • عوامل تغییر سبک زندگی
  • مدیریت زمان
  • تغییر دوستان و تعریف رشد

بخش چهارم آموزشی برند سازی شخصی: تغییر پوشش و ظاهر

  • اثر هاله ای و اهمیت قضاوت شدن
  • چی بپوشم؟
  • نکات فنی پوشش
  • متناسب با جمع باشید
  • کفش سخنران
  • لباس سخنران آقا
  • لباس سخنران خانم
  • چه رنگی بپوشم؟
  • روانشناسی رنگ

بخش پنجم آموزشی برند سازی شخصی: تغییر شخصیت

  • تعریف شخصیت
  • عوامل تاثیر گذار در بوجود آمدن شخصیت
  • آیا تغییر شخصیت امکان پذیر است؟
  • چگونه شخصیت خود را تغییر دهیم؟
  • تغییر ویژگی های شخصیتی
  • ایجاد عادات رفتاری خوب
  • نحوه ساخت عادت خوب
  • نحوه حذف عادت بد
  • معرفی کتاب اثر مرکب
  • معرفی کتاب قدرت عادت
  • معرفی کتاب عادت های اتمی
  • معرفی کتاب خرده عادت ها
  • معرفی کتاب باشگاه 5 صبحی ها

بخش ششم آموزشی برند سازی شخصی: طرح ریزی برند شخصی

  • تخصص گرایی بیش از حد!
  • برای برند شخصی چه گام هایی را برداریم؟
  • برنامه برند شخصی
  • چرا افراد به هویت برند نیاز دارند؟
  • نام خودت یا نام مستعار؟
  • لوگوی خودت را طراحی کن
  • روانشناسی رنگ برای لوگوی شخصی
  • امضای مخصوص خودت داشته باش
  • چشم انداز خودت بنویس
  • ارزش های بنیادین خودت انتخاب کن
  • ماموریت خودت بنویس
  • برای خودت شعار انتخاب کن!

بخش هفتم آموزشی برند سازی شخصی: تمرکز روی برند شخصی

  • تعیین جایگاه برند شخصی
  • ماتریس سوات
  • مثال و نمونه

بخش هشتم آموزشی برند سازی شخصی: تغییر مهارت های برند شخصی

  • خروج از دایره راحتی
  • منطقه رشد در برند شخصی
  • انواع مهارت
  • مهارت های عمومی
  • معرفی کتاب تکامل آگاهی
  • معرفی کتاب تفکر انتقادی
  • گام های تفکر نقادانه
  • رهبری کاریزماتیک
  • معرفی کتاب کاریزما
  • شنود موثر
  • فن بیان و عناصر زبانی
  • زبان بدن
  • مهارت های تخصصی
  • مهارت های فناورانه

بخش نهم آموزشی برند سازی شخصی: اقدام برای برند شخصی

  • جشن رونمایی برند
  • کانال های برند شخصی
  • پله های موفقیت دیجیتال مارکتینگ
  • رسانه های اجتماعی برند شخصی
  • وب سایت خودت رو رایگان طراحی کن!
  • اپلیکیشن خودت رو رایگان طراحی کن!
  • اقدامات دیجیتال مارکتینگ
  • ماتریس محتوا
  • سئو چیست؟

بخش دهم آموزشی برند سازی شخصی: نگهداری برند شخصی

  • اصول مراقبت از برند شخصی
  • هشدار ها
  • کنترل استرس و اضطراب
  • اصول مشارکت با مشتریان
  • اصول اخلاقی برند شخصی
  • اصول آراستگی شخصی
  • مولفه های اثر گذار بر نگهداری برند شخصی
  • منابع قدرت
  • معرفی کتاب 48 قانون قدرت
  • خطاهای رایج در برند سازی شخصی
  • اتهامات برند سازی شخصی
  • معرفی کتاب چنین گفت سان تزو

7 رکن برندسازی شخصی چیست؟

برای درک و ساختن برند شخصی خود، با یک ارزیابی از خود بر روی هفت ستون شروع کنید: هدف، ارزش ها، وضوح برند، اصالت، نقاط قوت، انرژی و میراث. از آنچه در مورد خودتان یاد می گیرید استفاده کنید تا تصمیم بگیرید که زمان و انرژی خود را در کجا صرف کنید تا روی ارتقای برند شخصی خود کار کنید.

چگونه خودم را برند کنم؟

پنج نکته برای برندسازی خودتان:

پنج نکته برای برندسازی خودتان

  • شماره 1: نام تجاری خود را تعریف کنید و متخصص شوید. …
  • شماره 2: حضور داشته باشید. …
  • شماره 3: از طریق شبکه سازی آگاهی از برند ایجاد کنید. …
  • شماره 4: 3 C برندسازی را به خاطر بسپارید. …
  • شماره 5: از کسانی که شما را بهتر می شناسند، بازخورد دریافت کنید – در محل کار، در خانه، هر جا.

دسته بندی های افراد مختلف در برندسازی شخصی

اگرچه به تعداد افراد دسته بندی های مختلف برندسازی شخصی وجود دارد، طبق مقاله نیویورک تایمز در سال 2011 که روانشناسی پشت به اشتراک گذاری محتوا را شرح می دهد، شش “شخصیت” برجسته هستند.

نوع دوست

نوع دوست ها افرادی هستند که به دلیل تعهدشان به کمک به دیگران بسیار شناخته شده اند. اینها افرادی هستند که نه تنها خود را وقف اعمال خود می کنند، بلکه با توجه به روابط شخصی خود نیز اهمیت می دهند.

حرفه ای

حرفه ای های واقعی کسانی هستند که برای پیشرفت حرفه ای بیش از سایر دستاوردهای شخصی ترجیح داده اند. بیشتر اوقات با شبکه های مرتبط با کسب و کار مانند لینکدین مرتبط هستند، حرفه ای ها دائماً اطلاعاتی را به اشتراک می گذارند که وضعیت آنها را در صنعت آنها افزایش می دهد.

هیپستر (Hipster)

نام تجاری هیپستر به یک خرده فرهنگ شناخته شده از افراد مترقی اشاره دارد که بیش از هر چیز فردیت را پذیرفته اند. اگرچه این اصطلاح از عصر جاز وجود داشته است، هیپسترهای مدرن معمولاً با نسل جوانی مرتبط هستند که از روندهای رایج اجتناب می کنند. هیپستر نیز فردی است که دوست دارد ابتدا چیزهایی را امتحان کند و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارد. هیپسترها می توانند جنبه های نوع دوستی و شغلی را اتخاذ کنند. برای آنها، به اشتراک گذاری به عنوان بخشی اساسی از وجود آنها تلقی می شود.

بومرنگ

نوع برند بومرنگ به افرادی اطلاق می شود که محتوا را به اشتراک می گذارند و تعامل ایجاد می کنند تا صرفاً از طریق بحث و جدل ایجاد اختلاف کنند. در بسیاری از موارد، آنها لزوماً با انتخاب محتوا برای انتقال اطلاعات برای احتمال تحریک آمیز دیده شدن موافق نیستند.

رابط

رابط ها افرادی هستند که به توانایی خود در گرد هم آوردن افراد افتخار می کنند. اینها معمولاً افرادی هستند که به خوبی به هم متصل هستند و آشکارا از شبکه خود برای اتحاد استفاده می کنند. آنها معمولاً خلاق هستند و اعتبار و رضایت را از طریق دیگران به دست می آورند.

انتخابی

گزینشی فردی است که فقط اطلاعات را با افراد خاصی به اشتراک می گذارد. آنها معمولاً اطلاعات را بر اساس نیازهای عمومی و علایق مخاطب هدف به دقت تنظیم می کنند. آنها تا حد زیادی به عنوان مبتکر شناخته می شوند.

بنابراین، کدام یک از این انواع برند شخصی مناسب شماست؟ برای تعیین آن اغلب نیاز به خود تحلیلی دقیق است که به شما امکان می دهد ارزش ها، نقاط قوت و ضعف خود را آشکار کنید. منابع بسیار خوبی در دسترس هستند که به شما امکان می دهند معتبرترین خود را تعیین کنید.

با این حال، مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که نمی توانید یک برند شخصی موفق را جعل کنید. مردم می‌خواهند با دیگرانی ارتباط برقرار کنند که با ارزش‌های مورد حمایت خود زندگی می‌کنند.

نکته کلیدی برای برند شخصی شما

طبق تحقیقات، 6 شخصیت اصلی وجود دارد که به بهترین وجه انواع برندهای شخصی را شناسایی می کنند – نوع دوستان، حرفه ای ها، هیپسترها، بومرنگ ها، رابط ها و انتخاب کنندگان. هر نوع برندسازی نشان‌دهنده انگیزه‌ای است که از طریق آن افراد اطلاعات را به اشتراک می‌گذارند و نحوه دیده شدنشان را در صنعت خود مشخص می‌کنند. تنها خود تحلیلی می‌تواند تعیین کند که کدام یک از این ویژگی‌ها با تلاش‌های برندسازی شما مطابقت دارد، با این حال، باید به خاطر داشته باشید که برای موفقیت به آنچه واقعاً هستید صادق باشید.

8 قانون برندسازی شخصی چیست؟

همه چیز مهم است.

8 قانون برندسازی توسط برایان تریسی برای برند شخصی شما. …

  • قانون تخصص (Specialization)
  • قانون رهبری (Leadership)
  • قانون شخصیت(Personality)
  • قانون تمایز(Distinctiveness)
  • قانون نمایانی (Visibility)
  • قانون سودمندی(Utility)
  • قانون تداوم(Persistence)

قانوان 5 A در برندسازی شخصی چیست؟

قانون و اصول  5 A در برندسازی شخصی شامل:

اقتدار (Authority) ، سپس اصالت(Authenticity) ، آرمان (Aspiration)، صنعتگری(Artisanat) و وابستگی (Affinity)

3 P برندسازی شخصی چیست؟

چه با یک برند جدید شروع به کار کرده باشید و چه به دنبال این هستید که به عنوان یک کسب و کار مشخص کنید که چه کسی هستید، توصیه می کنیم 3 P خود را تعریف کنید: هدف، قول و شخصیت.

6 نوع برندسازی شخصی چیست؟

طبق تحقیقات، 6 شخصیت اصلی وجود دارد که به بهترین وجه انواع برندهای شخصی را شناسایی می کنند – نوع دوستان، حرفه ای ها، هیپسترها، بومرنگ ها، رابط ها و انتخاب کنندگان. هر نوع برندسازی نشان‌دهنده انگیزه‌ای است که از طریق آن افراد اطلاعات را به اشتراک می‌گذارند و مشخص می‌کنند که چگونه در صنعت خود دیده می‌شوند

نظر (22)

  1. محسن غلامی

    عالی بود

  2. محسن ساوالان

    دوره برند سازی شخصی شما بی نظیر است

  3. گروه مشاوران

    بهترین دوره آموزشی برندسازی شخصی در شهر اصفهان

  4. مشاور کسب و کار

    بهترین دوره برندسازی شخصی

  5. کنفرانس گیمیفکیشن

    جامع ترین دوره برندسازی شخصی

  6. مشاور بازاریابی

    بهترین دوره برندسازی شخصی در ایران

  7. سایت آموزش های مدیریتی

    بهترین مدرس دوره برندسازی شخصی

  8. کنفرانس و جایزه ملی

    بهترین دوره جامع برندسازی شخصی

  9. گروه مشاوران

    خرید دوره برند سازی شخصی از این سایت رو به شدت پیشنهاد می کنم

  10. مشاور کسب و کار

    خرید دوره برند سازی شخصی که خیلی ارزش خرید داشت

  11. کنفرانس گیمیفکیشن

    آموزشی برند سازی شخصی و اینکه چطوری طرح ریزی برند شخصی رو انجام بدید در این دوره موجوده
    بخرید و لذت ببرید

  12. مشاور بازاریابی

    با خرید این دوره آموزش برند سازی شخصی برای درک و ساختن برند شخصی خود، با یک ارزیابی مواجه خواهید شد که موثره

  13. محسن ساوالان

    آموزش برند سازی شخصی و اینکه چطوری برند شخصی خودتون بسازید رو در این دوره یاد می گیرید

  14. سایت آموزش های مدیریتی

    آموزش برند سازی شخصی و اینکه چطوری برند شخصی رو ارتقائ بدید خیلی مهمه!!! هر دوره برند سازی شخصی رو نخرید

  15. کنفرانس و جایزه ملی

    خرید دوره برند سازی شخصی فقط از وب سایت oxibox

  16. گروه مشاوران

    آموزش برند سازی شخصی و اینکه چطوری برند شخصی رو بسازید

  17. مشاور کسب و کار

    خرید دوره برند سازی شخصی فقط از وب سایت oxibox رو به شما پیشنهاد میدم

  18. کنفرانس گیمیفکیشن

    بهترین دوره برندسازی شخصی در ایران در سایت oxibox

  19. مشاور بازاریابی

    آموزش برند سازی شخصی فقط با دکتر محسن سیفی

  20. محسن ساوالان

    آموزش برند سازی شخصی و اینکه چطوری برند شخصی رو بسازید و کسب و کارتون رو ارتقا بدید

  21. سایت آموزش های مدیریتی

    بهترین دوره برند سازی شخصی با سر فصل های به روز و علمی

  22. کنفرانس و جایزه ملی

    برند سازی با سرفصل های عالی

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *